۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد

بزرگترین قرارداد توانمندسازی و ارائه‌ خدمات تخصصی به کارکنان شرکت فولاد مبارکه به دانشگاه اصفهان واگذار شد

بزرگترین قرارداد در حوزه ،توانمندسازی و ارائه‌ خدمات تخصصی به کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و خانواده های آن‌ها، توسط شرکت فولاد مبارکه به دانشگاه اصفهان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه واگذار شد


به گزارش روابط عمومی، این قرارداد، صبح روز شنبه 30 تیر 1403 با حضور جمعی از مدیران و معاونین ارشد فولاد مبارکه اصفهان، مدیر و معاون ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه و برخی از اساتید دانشگاه به صورت رسمی به این دانشگاه ابلاغ شد.

دکتر مرتضوی مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ضمن اظهار تشکر از زحمات دوستان، خواستار استفاده از تمام ظرفیت های علمی دانشگاه در تحقق اهداف این قرارداد شد و بیان داشت: با انجام برنامه ریزی های دقیق و ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله ایجاد فضای اختصاصی در دانشگاه اصفهان، این دانشگاه می تواند، تمام نیازهای پژوهشی و خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت فولاد را تأمین و پوشش دهد.

آقای ضیایی معاون ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ثبت کلیه فعالیت‌های اساتید بزرگوار که ذیل این قرارداد همکاری می نمایند و متعاقب آن می توانند از امتیازات علمی آن در فرایند ارتقاء و ترفیع خود استفاده کنند و نیز تأثیر آن در رتبه بندی دانشگاه را مهمترین مزیت این قرارداد دانست.

دکتر اکبری عضو هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه و رابط ارتباط با صنعت دانشکده نیز ضمن ارائه گزارش مبسوط از نحوه اجرای این قرارداد، ابراز امیدواری کرد؛ با این روش اجرا، دانشگاه می تواند سالانه حجم زیادی از خدمات تخصصی را به شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله شرکت فولاد مبارکه ارائه نماید و سطح درآمدهای اختصاصی دانشگاه را افزایش دهد.

مدیران ارشد شرکت فولاد نیز ضمن ابراز خرسندی از نحوه اجرای قرارداد خواستار حل مسائل و مشکلات فولاد توسط اساتید دانشگاه اصفهان و ارائه خدمات تخصصی با جدیدترین روش های روز دنیا شدند.

در پایان نیز از اجرای بخشی از مفاد قرارداد که در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه در حال انجام بود، بازدید انجام شد.

 
 
تاریخ:
1403/04/30
تعداد بازدید:
495
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal